Wie ben jij?Ik ben een man van 74 jaar en ben onderhand ook al heel wat jaartjes met pensioen. Ik werkte bij Essent, de energiemaatschappij.Ik was bijna 58 jaar toen ik vanwege een reorganisatie eerder moest stoppen, toen was er nog de VUT, dat is er nu niet meer.Dus...










