Hij staat er al weer enige weken, de bank op de hoek van de Westerstraat en Holtenweg. Mooi aangelegd met een betegelde bestrating en een afvalbak. Maar hoe is het idee bij onze gemeente zo ontstaan om hier een bank te plaatsen?Dat raadsel is nu opgelost!Eind vorig...










